Let me tell you I love you!

Idag vill jag hylla tre personer! Nej, det är inga kändisar, inga idoler. Eller tja, idoler är de nog snarare, iaf i mina ögon! För dessa är tre av de människor som påverkat mig mycket och gjort mig till en lyckligare människa!
 
Först, min älskade pojkvän Joakim, som dessutom fyllde hela 24 år igår! (Robins bild, han och Joel gav Jocke de smartaste och bästa presenterna på länge!) Jocke är min bästa vän och stora kärlek, vi har varit ett par i över ett år och nu mera bor vi tillsammans i en lägenhet i Helsingborg på Kullagatan, och jag stormtrivs! Han gör min vardag till mer än bara vardag, varje dag är verkligen speciell! Med honom vid min sida känner jag mig trygg och redo för allt vad livet har att ge, sålänge han är här kan jag alltid känna mig säker och älskad.
 
 
Nästa person är min kära mor, min mamma Cecilia. En mer kärleksfull, omtänksam och vacker person går inte att hitta. Hon är verkligen den bästa kvinnliga förebilden i mina ögon! Att klara alla stunder så som hon gör är det inte många som kan, att genom svåra stunder ändå hålla glöden uppe för andras skull och visa omtanke och kärlek så fint som hon, JAG ÄLSKAR MIN MAMMA!
 
 
Sen sist men inte minst är det min far jag vill hylla och tacka, min papi Thomas! Jag har nog alltid varit en "pappas lilla flicka" för genom de första åren av mitt liv var det han som tog mest hand om mig, han har lärt mig så mycket, fått mig att våga och tro på mina drömmar, hållt mig på marken när jag skenat iväg så vild i fantasin som jag kan bli. Han har gett mig balans mellan verklighet och drömmar helt enkelt och det måste ha varit ett jävla helvete att lyckas med rent ut sagt! Men han klarade det, och jag älskar honom för allt han gjort för mig!
 
 
TACK ÄLSKADE JOAKIM, ÄLSKADE MAMMA, ÄLSKADE PAPI!
 
Thalassa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0