Your love brings life to me

Okej, jag faller för nya stilar hela tiden, men en som jag älskat riktigt länge nu är den gamla hippiestilen, eller ja, en hel del från 60-70 talet överhuvudtaget. Och då snackar vi inte de nya tolkningarna på det utan the real deal med långt ostylat hår, blommor runt huvudet, sjalar, långa kappor, vida byxor, små kjolar och små toppar, femhundra olika halsband med olika längder samt en massa andra smycken osv.
Jag älskar det! Letade fram några bilder på det jag menar, både det lite mer "sofistikerade" från den tiden samt den riktiga hippiestilen.









Så j*vla snyggt, helt awesome! Ja, har inget mer att skriva om just nu, ska sätta mig och måla innan jag går och lägger mig. Var bara tvungen att lägga upp detta. Lovelovelove.

Thalassa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0