Brown eyes

Tja, fortfarande förkyld. Men det börjar faktiskt gå över nu. Mitt huvud är inte lika tungt och jag börjar få mer energi, var ute med hunden två gånger idag, vill bara ut och träffa människor nu inte bara sitta instängd i huset i bjuv! Men får vänta lite till så jag inte smittar alla eller blir sämre igen, måste kunna jobba igen nästa vecka varit borta i fem dagar nu och det känns jobbigt. Hoppas iallafall Jocke kommer idag, han är redan också lite förkyld och det var han som smittade mig så det är nog lugnt.

Tråkprat, men har inget roligt direkt egentligen att skriva om nu som sagt, suttit i bjuv och snytit mig och varit trött och sur i en vecka nu så. Men! Provade mina linser idag igen och jag älskar de! Köpt de på fargadelinser.se och linserna jag har är utan styrka och heter Expressions Colors Brown. De ser inte snygga ut på bilden men rullar man ner lite när man gått in på de linserna finns det bilder på andra som har de på sig. Det var genom de bilderna jag bestämde mig för att köpa de. Riktigt snygga och precis sådär bruna som jag ville ha.



Ser naturliga ut dessutom och det är awesome! (sålänge man inte kollar för nära, då ser man ut som en alien med utstickande ögon hah) Ps. lägg märke till pappersrullen och nässprayen i bakgrunden, mina bästa vänner just nu. Blö.

Nedan är en bild på mig utan linserna. Vad är snyggast, blå eller bruna ögon? Hur som helst, roligt med variation! Onödigt, men rooleeeeet!




Ha det bäst! Nu ska jag kolla onödiga serier osv på tv. Bye!

Thalassa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0