you cant buy a house in heaven

I belive in you and me and I have never felt so free
theres no one else in this world no one else ever
You became a friend of mine for not a so long time ago
and everything slowly turned brighter in my life
You showed me how to relax and just let go of silly thoughts
and I realized its you Ive been waiting for

------------------------------------------------------------------------------

HEJ allihopa,
jag har färgat håret igen, det skulle bli rött, men tyvärr blev det helt annorlunda från hur det såg ut på förpackningen... Det blev mörkt och väldigt mycket åt det lila hållet. Men men, när detta försvunnit lite mer så ska jag försöka mig på en ÄNNU rödare, tror jag, eller köra på det jag borde och tänkte innan, min egen bruna nyans typ och låta håret växa ut och bli friskt och naturligt. Men jag har längtat efter rött hår länge så får se.

Okej egentligen, det är inget problem och inget jag tänker gräva ner mig i mer nu, hinner dessutom inte ska äta sen åka tillbaka till min älskade påg! Och sen blir det jobb ons-sön mellan 11.00-18.00. Så kom till mitt jobb och käka nu, och säg hej eller något hihi. Grekiska kolgrillsbaren på Väla centrum. (PS. om en vecka börjar jag på en konstkurs i Helsingborg dessutom, skönt att hålla igång med något man tänker satsa vidare på sen också!)
Ha det bäst alla!

Thalassa




Och ja, mitt hår är fortfarande riktigt kort. Dont like it.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0