you paint my world bright with love

Jag älskar dig mer idag än jag gjorde igår,
men bara hälften så mycket idag som imorgon.
Du är min sköld mot allt ont och skrämmande,
du står alltid kvar även i regn och i storm.
Du är min vän min stora kärlek och allt på samma gång,
du gör det värt att kämpa och är det bästa denna värld visat mig.

Ett halvår är egentligen inte så lång tid, men för mig har det känts som mycket kortare tid.
För med dig går tiden snabbt, jag känner mig alltid trygg och glad.
Bara jag betyder hälften så mycket för dig som du gör för mig, så är det så otroligt enormt mycket.
Jag älskar dig, du har gjort så mycket för mig och jag vet inte vad jag ska skriva,
när jag tänker på tiden med dig så inser jag hur mycket ljusare allt blivit.
Det är verkligen som en dimma som försvunnit framför mina ögon, nu ser jag allt,
och allt är mycket klarare och vackrare än någonsin förr.
Det är du, alltid du ingen annan aldrig någonsin. Jag älskar dig, mer och mer för varje dag som går.

Malin Knutsson   2011/05/22   Joakim Kjellin
                               <3





Bara för den bilden är den enda jag hitta på oss två, men den är ju.. ja. Skit samma vi är båda med på bilden och Jocke är söt som vanligt hihi.



Thalassa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0