out of my head hurry or I might be dead

Ät mig levande, sluka mig hel. Jag är på botten och ser hur alla springer i panik ifrån mig. Jag tittar bakåt men ser ändå inget, en svart vägg, och jag dras sakta in i den. Ingen försöker hjälpa mig, alla står och tittar på. Jag vet att jag förtjänar det, evigt svart mörker, jag är en hemsk person. Jag kanske inte är en människa trots allt. Jag förstår varför ni flyr, jag skrämmer till och med mig själv...
Jag tänker inte öppna upp fler gånger för nu är det fan slut på att följa strömmen, den leder mig ingen vart. Jag simmar hellre från det och slutar på samma ställe än ger upp helt. Men jag vet inte längre, jag är bara ett monster, en utomjording, ett freak som aldrig ALDRIG passat in och kommer inte någonsin göra det heller.
Allt det där ni kan få, kommer jag aldrig nå, för jag är inte bra. Jag är dålig och gör bara fel...

Thalassa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0