wake up

So many things makes me feel like insane, Im not sure what I am who I am anymore.
I know I choose wrong all the time - thats why I try to do whats best for me now,
not just what feels good for the moment.
Im such a crazy little girl, in such a crazy world theres so much to learn will I ever be complete?
Inside me theres an empty hole, I dont know how to fill it. It hurts and at the same Im so happy,
cuz I want to live again. I want to find out more about myself, my life, everything. I dont wanna close my eyes
anymore, I wanna live and learn.
And now I know what I want.. I think. And if you leave me because of my choices, fine, I cant stay at the bottom forever. Now I have to go and try to be happy, not just for myself, for the people around me who really cares too.

Okej, det låter som om jag är så glad och så säker på allt nu, samtidigt inte. Och det är typ så jag är sjukt förvirrad men samtidigt så glad. Kanske för att jag på senaste tiden varit så långt ner på botten och sedan tog jag mig bara upp till en nivå där jag slutade bry mig. Och nu, för första gången på länge, känner jag att jag bryr mig. Jag vill ta tag i saker, jag vill leva och känna att jag klarar saker. Jag är trött på att driva omkring som en zombie, hata alla och inte släppa in någon nära mig. Det var lätt att leva så, håller man sig på botten och skiter i att släppa in folk i ens hjärta slipper man bli sårad..
Och det lät bra i mina öron rätt länge, så jag höll mig till att vara likgiltig och destruktiv. Men nu har jag fått se genom andras ögon på mig själv, folk jag brukade bry mig om. Och det fick mig att inse hur dum jag är egentligen. Jag har dessutom fått höra av en person att för att få må bra ibland måste man satsa helhjärtat då och då. Ibland lyckas man inte, ibland blir man sårad osv. Men det är en del av livet att misslyckas och gråta helt enkelt.
Så till er som jag kastat åt sidan så länge, förlåt. Jag vet att det är många av er som inte kommer vilja ha med mig att göra längre efter allt jag gjort och hur jag betett mig. Men jag ber om en sista chans, jag var en idiot.

Nu ska jag se om vår knasiga TV vill fungera ikväll och fixa något att äta, sen blir det sova. Imorgon ska jag hämta ut min tatueringsmaskin på ica, ÄNTLIGEN! Och dessutom köpa hårfärg. Ha det bäst!

Thalassa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0