I am floating

Känns som början av förra året, tiden står stilla, inget nytt händer. Hoppas bara det inte blir ett skitår som förra nu också i övrigt, endast hösten mådde jag bra, eller, relativt bra, jag var ändå väldigt ofta långt nere på botten, men aldrig på samma sätt som resten av året.
Skönt att jag har jobb imorgon, orkar inte sitta hemma och glo bara. Finns så mycket jag egentligen vill göra nu, men jag tar aldrig tag i något för jag är rädd att jag ska misslyckas också är ännu en dröm krossad. Jag vågar inte satsa helhjärtat på något, är så rädd att bli sårad och besviken. Därför håller jag mig just nu någonstans mittemellan, jag vågar inte ta risken att åka ner igen.
Visst, detta inlägget är så fel jämfört med mitt senaste, om att jag ska leva i nuet. Jag fattar inte vad felet är? Om jag börjar tycka om något/någon så ger jag upp direkt nu för tiden. Men jag måste ändra på det..
Måste våga bli glad igen.

Thalassa



Kommentarer
Mandy

Heyyy can you please please please get a blogspot or tumblr for a style blog so I can follow it?

2011-01-16 @ 21:17:51
URL: http://assweetascherrypie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0