feels like insomnia

Sitter och tittar på golden glode awards 2011, innan dess kollade jag på filmen besatt. Och jag klarar ju inte skräckfilmer så värst bra, eller iallafall inte sådana med demoner osv som dessutom är verklighetsbaserade! Sjukaste är också att jag såg den själv, mitt i natten, lol. Men nu ska jag upp och jobba om 3,5 timmar, heh, kommer gå suuuuuuuuperbra säkert! Jag är inte ens trött, men får väl snart försöka ändå.
Och ja jag har en bloggperiod just nu, det går i vågor. Sen om någon läser vet jag inte hehe men jag skriver ändå. För som sagt, den här bloggen är som en offentlig dagbok där jag bara skriver ner mina tankar och försöker få ner mina känslor i text. Okej, NU ska jag sova! Ha det bäst.

Thalassa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0