leaving

Så som det blivit nu förstår jag hur du känner, med andra ord ska jag inte lägga mer tid på det. Jag vet själv hur det är att känna att någon tycker om en och man känner inte riktigt likadant men vet inte hur man ska hantera det, och jag vill inte vara den som kryper. Det räcker isåfall, jag ger upp. Det finns liksom inget annat att göra ändå?! Det går över, alltid, känns såklart jobbigt nu men inte alls lika jobbigt som för någon vecka sen. Så förmodligen kommer det kännas ännu lättare om någon-några veckor till. Japp, nu tar jag ett steg tillbaka och gömmer dessa känslor som började komma fram. Hatar när någon är efter mig som jag försökt visa hur många gånger som helst att jag inte känner likadant, så tänker inte vara sån själv, never thanks hatar sånt.

Och jag måste verkligen sluta driva omkring som en zombie med små låtsasproblem nu, jag är redo, jag vill ta tag i mitt liv nu. Jag var påväg upp för ett tag sen men föll snabbt igen. Nu ska ingen få påverka mig igen, detta är mitt val. Jag vill inte vara någon slags docka som påverkas av alla andra längre. Varför är vi människor så lättpåverkade? Någon sa till mig en gång att om vi slutat bry oss så mycket om vad andra tycker och tänker hade vi utvecklats så otroligt mycket mer. Förmodligen stämmer det, jag vet inte säkert men jag känner att de flesta som påverkar mig nu påverkar mig negativt och så har det varit allt för länge. Jag vill inte vara en vilsen individ med ögonbindel som andra säger åt vart jag ska gå längre, jag vill hitta min egen väg.
Jag har en del uppgifter jag verkligen borde ta tag i nu och det ska jag göra också. Imorgon börjar det första, sen tar jag små steg i taget och gör detta till mitt år, så som min moster sa en gång.
I am leaving this place now, and I wont look back.

Thalassa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0