Im falling. Again

Jag faller. En prinsessa som dog lika snabbt som hon föddes, precis som hennes kortvariga kärlekshistorier.

Hur jag än gör, vad jag än väljer, jag kommer aldrig vara bra nog för någon. Jag är så naiv och så överkänslig, det finns inget som kan få mig tam. Mitt hjärta och min hjärna är jämt uppe i det blå, jag blir aldrig nöjd. Ingen är bra nog för mig, jag blir aldrig bra nog för någon. Jag tvivlar alltid på mig själv, men vet alltid längst inne att jag klarar det. Jag hoppas alltid, jag tror och jag kommer aldrig sluta vänta. Men ibland vill jag bara ge upp, men när allt kommer omkring, så är jag en människa som er alla andra, bara en i mängden.
Jag vet, du har rätt. Jag är så egoistisk, och du förstår inte hur mycket jag hatar det..

I wont be good enough, no one will be good enough to change this rotten heart



Kommentarer
lejon

Sjukt snygga skor! <33

2010-12-20 @ 12:05:54
URL: http://simpleeheart.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0