This is my heart right now

Jag är trött på att gråta över gammalt, trött på att gråta över killar. Jag vet att jag själv är dålig ibland, och har betett mig rejält dåligt, men förlåt är allt man kan säga when it all comes around, right?
Inte till dig kanske, då jag ledde dig in i något du trodde var en sak jag trodde en annan.. jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att gottgöra dig, mer än att fullfölja vår vänskap och försöka finnas där så mycket jag kan för dig. Förlåt.
Jag kan inte spola tillbaka tiden till det jag saknar med dig, och jag vill inte heller, eftersom under den tiden var det så mycket annat som jag mådde dåligt över. Men jag önskar det fanns en ny chans, att få njuta av att vara din fullständigt, men det verkar inte så. Och det är väl bara att ta sig i kragen och förstå det, resa på sig och försöka vara stark. What more can I do?
Jag vet att du kommer hitta någon ny, snart förmodligen. Själv vet jag inte hur jag kommer gå vidare, när jag kommer gå vidare.. men tills dess kommer jag aldrig svika dig, och jag lovar att försöka förbättra på allt dåligt hos mig, jag försöker förstå det själv, och jag vill bli bättre, men det är inte lätt speciellt inte utan dig.
Men sålänge jag finns här, även om det är 60 mil eller 600 mil eller 6000 mil, så kommer jag stå vid din sida, och försöka gå vidare, men alltid komma till dig så fort du behöver mig.. I miss you.
Jag ska sluta tycka synd om mig, för nu mår jag bättre, jag har fått hjälp och jag borde försöka koncentrera mig på andra saker än nästa fylla, piercing eller tatuering o sånt skit som jag egentligen inte ville hamna i. Allt jag ber om nu är att få bli kär och älskad på riktigt, och även om det inte skulle bli du, så kommer du ändå finnas kvar i mina tankar. Jag har inget bra svar på vad jag vill längre med något annat i livet, jag får helt enkelt se vart ödet för mig. Nu ska jag ta och kolla nån film o sen sova, förkylningen tar kål på mig. Och jag tänker på dig, bara så du vet, alltid.

Thalassa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0