Moneyproblem..

Okej jag har ett litet dilemma.. ännu ett hårproblem x3 Jag vill nämligen köpa längre hårförlängning. Det jag har nu är 45 cm långt, och räcker till mitten av midjan ungefär. Jag vill köpa 60 cm långt! Det kommer liksom bli värsta prinsesshåret :'3 det vill jag haaa :D Sååå jag kommer förmodligen att beställa från en ny sida jag fann ikväll, clipson.se, och eftersom det är syntethår till 100% så kommer jag bara kunna använda det några månader innan det är förstört, eller ja, om man sköter det väl så kanske det håller längre men det är mig vi snackar om..
Jaaa men dåså, ska man köpa eller inte? Det är liksom bara 200 spänn och visst är det lite för vad man får men mycket för vad studiebidraget ger i månaden ._. har precis fått mina pengar, 1100, och det är bara 900 kvar sen, plus att jag behöver nytt smink som går på 100-200 och sen är jag skyldig runt 100 också.. ääääääähhhh :<
Om jag köper håret, så kommer jag ha kvar (efter imorgon när jag shoppat och gett tillbaka pengarna till Line och Olivia) 600-700 typ.. och det är inte så mycket att leva på när jag dessutom behöver köpa nya kläder. SNYFT pengar suger! Eller att vara fattig suger rättare sagt ._. Okej, jag får tänka på det under kvällen och morgondagen, men jag är så grymt sugen på att köpa håret så jag kommer nog göra det -.-

Där fick ni lite av mina tråkiga vardagsproblem att läsa.. hah. Nåja nu ska ja dra o läsa lite innan ja gör mig redo att sova. Ha det bäst alla. Puss.

Thalassa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0