crushcrushcrush

Det är som att vandra i dimma och veta vad som finns runt omkring men man ser det inte, eller snarare tvärtom kanske?

Jag somnade halv sju imorse typ, och vaknade halv fyra :( Sjukt irriterande, hatar att somna så sent och att vakna så sent sen osså -.- Sen är det skola iövermorgon igen.. YÄÄÄY not. Jag orkar inte. Men jag tar snart studenten, sen ska jag jobba ett år typ och sen nån dag ska jag gå en litteraturskola i typ USA eller England, och sen ska jag bli författare.. YES! Och sen vill jag även bli regissör och skådespelerska ._. liksom, jag vill skriva böcker, en jag vill att det ska bli filmer av de, så förmodligen kommer jag satsa på typ, manusförfattare eller nåt..
Och snart är jag dessutom 18 år, längtar ^^ 15 December it is, och sen imorse vaknade jag ju med ett av de bästa smsen på länge, ett från OLIVIA L <3 Hon e hemma = jag är mycket glad. Jao, nu har jag inte mer o säga, jag e hyper fortfarande (drack kaffe igår o va hyper hela kvällen, men ja e nog bara random hyper idag.. koffeinet kan inte hålla i sig så länge? ._.)

This is the best thing that could've happened
Any longer and I wouldn't have made it
It's not a war no, it's not a rapture
I'm just a person but you can't take it
The same tricks that, that once fooled me
They won't get you anywhere
I'm not the same kid from your memory
Well now I can fend for myself
(Paramore - Ignorance)

Thalassa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0