Another day in this wierd life

Tjoo!

Idag var jag i stan och fikade med Emilia, bästis <3 Vi fikade på Mezo, det var sjukt mysigt! Senare på kvällen åkte jag in till stan med min familj igen och åt på Österns Pärla, det var också mysigt ^^ Så dagen har varit väldigt lyckad, imorgon ska jag kanske göra några småsaker men i övrigt ska jag försöka ta det lugnt och bara vila upp mig lite, typ bara läsa och sådant :>

Och ja, livet börjar ta sina små felsteg känns det som.. Men jag hittar väl rätt, hoppas jag. Ibland är det man önskar sig inte så lätt att hantera, men jag har så mycket annat att tänka på att jag kan nog fixa det lätt. Hoppas jag.

Nu slutar jag innan det blir ännu ett meningslöst evigt inlägg x) gonatt alla.

Thalassa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0