Im alive and it feels good

TJOHOO

Nu har man hämtat ut biljetterna till New Moon premiären PLUS beställt biljetter till PARAMORE i köpenhamn :DDD happy me ^^ var med olivia lutterplutt i stan igår, vi typ, fikade och firade att vi inte hade nån svenska idag xD först drog vi till Mezo o sen till.. minns aldrig vad stället heter ._. nått franskt fik i närheten av Procivitas iaf :3 MYCKET NICE. Och sedan klippte olivia sig och köpte hårfärg, och vi träffade benjamin en liten stund osså, sen drog man hem senare på kvällen (det snöade! inte nice) och sen idag hade man utvecklignssamtal och TROTS min höga frånvaro gick det rätt bra xD och och och sen efter skolan, lekte jag med en massa bra människor som olivia L, olivia J, susanna, benjamin, sebastian, rebecka :> det ägde :3 sen imorgon kommer de hem till mig på filmkväll! Dock inte olivia L och susanna :'< men jag e ändå glaaa och längtar till imon! och till new moon! och till paramore! och till min födelsedag! och till lovet! IM HAPPY!!! for once liksom x>
HA DE BÄST <3

Thalassa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0