I run from the deep sea, stayin at the shore

Jag har gett mig ut på de mest farliga hav du kan tänka dig
Känslorna har varit ute i storm och aldrig riktigt velat tas ifrån det
Dramatik och mystik gjorde livet som en saga men det var då jag märkte
Jag vill inte leva i en saga med olyckliga slut hela tiden
Jag har något i mig som lyser starkare än något annat jag vet
Ett hopp om kärlek och lycka och jag tror så starkt på det
Jag har lämnat cirkeln av dramatik och jag vet att jag bara väntar på en ny
Men den här gången vet jag hur jag sa hantera det
Och jag kommer alltid vara den som står upp och räcker min hand åt dig
Den som försöker se förbi den där muren du byggt upp som gör dig såhär
Jag vet hur det var förr och jag vet vad som finns bakom
Jag känner dig bättre än du tror och jag vet att du själv vet det
Bara låt tiden slipa dig och göra dig till den du egentligen är
Så säger jag om alla även om mig själv
Vi bär alla en mask för att skydda det som finns bakom
Jag önskar vi var starka nog att ta av masken och inse att det som är äkta
Är vackrare än något annat..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0