sick and tired

Idag har jag suttit hemma och bara, dött.. jag är uttråkad och orolig och deppig.
Men så är det.. Blivit förkyld och det suger, hatar det, men de e bara en liten förkylning,
så den går väl över snabbt (: den här veckan ska jag göra en massa stuff, kommer bli
helt slutkörd efter >.< Men det är kul, fester osv. de e alltid roligt <3
Jag e dessutom trött på mitt hår.. Vill typ, göra något med det! Det bara hänger och är
svart x) men jag vågar inte än, ev. att ja gör nått med det till hösten, men nu i sommar
ska det bara va svart o så långt som möjligt. Och på Onsdag får jag mina pengar!
*Lycka* och kollade Ellen Degenerous imorse, och alltså, hon e sjuk x) och jag säger
bara det, en dag ska jag vara en av de stora stjärnorna som sitter i den fåtöljen och blir
intervjuad! Jag lovar, jag blir så peppad av att se filmer, intervjuer osv. att det inte är klokt!
Jag ska kolla statist.se idag och söka några roller/statist jobb, för det var längesen sist!
Har tänkt på så mycket annat.. så inte orkat tänka på min framtid och mina drömmar.
Men nu ska jag fortsätta tråka och lyssna på The Pierces, underbara, och sen ska jag
väl duscha och se om jag mår bättre så jag kan komma ut lite eller nått.

Kram, Thalassa xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0