Im through with this crap..

jag tänker hitta tillbaka till mig själv nu. inget ska trycka ner mig mer, för det har gått för långt. jag är inte den samma som förut, inte den glada tjejen som var stark och hade så mycket hopp, jag har gjort så mycket skit, rökt, supit, playat, slutat äta och mycket mer skit, ja, som det har gått.. men jag vet att jag egentligen är stark, och vafan e det för ett liv att bara röka o supa och leva ett rent skitliv, när man istället kan satsa på ett LYCKLIGT liv? jag tänker inte dras in i den skitvärlden, jag är inte den som missbrukar en massa skit som skadar en själv, jag älskar mode och teater och mina vänner och familj betyder mest av allt för mig, jag älskar att gå mot strömmen och få folk att bli helt sepe så som jag gör, tex crazy kläder osv. det är DEN jag är! och jag älskar att skriva och jag älskar att bara tänka på framtiden och allt och fantisera. jag är en drömmare och ingen jävla missbrukare!
jag tänker gå på stort nu, jag ska leva, inte ruttna bort i min sorg mer.. jag vill inte mer för jag har blivit en sån bitter människa, det går bara inte mer. nu slutar jag, och börjar livet.

life is what you make it



Kommentarer
Corny

du kommer lyckas!

2009-05-23 @ 16:39:50
URL: http://cornycore.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0