When everything just go the good way!

Idag har jag planerat in en hel del! Jag ska träffa Olivia J imorgon efter skolan, sen på bio med my girls på kvällen ;) seeen på lördag blir det tjejkväll hos mig, förmodligen bara olivia och kallo, men de e inte så bara :3
måndag blir en överdrivet lugn dag, vi ska bara typ, gå 4 km och sen ska vi äta efter det på skolans gräsmatta och kolla konsert, sen hem :D sen tis-ons e de ju bara två "lektioner"; blir väl inte så mycket lektion eftersom betygen ska va satta tills dess så vi kommer väl bara chilla ^^ sen torsdag är det avslutning! :D och direkt efter drar ja ner till haket med flickorna och äter lunch för att fira lovet! <3 sen fredag är det studenten för min kusin Johanna, lördag blir det att va servitris på cocktailparty med Olivia J <3 och sen Söndag så är det student igen hos kusin Anna ;D sen på kvällen där blir det förmodligen något hos Olivia då eftersom hon e ensam hemma, och såklart, så ska jag o jäntorna också dra ut på äventyr i sommar! förmodligen i början av lovet, så snart som möjligt hoppas jag på nån dag när vädret är fint väl ^^ då ska vi upptäcka skåne xD hoppas på att det blir lite camping också ^^ kommer bli BÄST! <3
PLUUUS att jag och Olivia ska göra recensioner åt bilddagboken.se för filmer som går nu i sommar :D jag får 10 gratisbiljetter och ska se minst fem, och de andra fem ger jag till Olivia så ska vi fixa't tsm! ;) sjukt kul! <3

så just nu ser allting väldigt ljust ut! inget kan stoppa mig nu, IM HAPPY <3

xoxo Thalassa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0