Krossa mig inte nu..

Jag är så jävla trött på alla lekar alla spel hur allting är åt ena hållet ena sekunden och sen åt andra nästa! jag pallar inte mer jag har gjort värsta research på allt och nu har jag värsta fucked up mind!!! vad är det som pågår? vad HAR pågått? vad händer? vafan e detta liksom det kan inte vara normalt! eller är de det? då pallar jag inte mer! sepe livet är sepe säger jag bara! jag klagar inte på speciella personer, kanske lite.. men mest på hur dålig mänskligheten egentligen är! folk slösar så jäävla mycket! SPECIELLT på kärlek! jag förstår inte hur man kan vara så självisk som vissa är! och sen slösar alla på tid, värdefull tid, genom att leka lekar, spela spel, sånt skit som bara gör en deprimerad och som bara förstör ännu mer. är det målet kanske? nå, det är så jävla svinigt beteende kan jag ju säga! vad är problemet?! jag är så arg! samtidigt bara ledsen och vill inte göra mer skada, men jag är så arg och jag tror jag inploderar! exploderar gör jag inte för allt är på insidan och jag vill egentligen inte dela med mig av mitt helvete jag bär på inom mig. jag tänkte hela tiden "åh, nu ska jag glömma det här och vara en glad flicka, hitta tillbaka till mitt glada gamla jag :D" men jag har förändrats okej?! jag har mognat framför allt, för jag har insett att livet har sina upp och ner gångar. däremot tänker jag inte vara så tråkig som jag varit de senaste året. men jag har haft många anledningar, och den värsta var ju i höstas.. jag har aldrig mått så dåligt, jag var nära på att planera självmord ett antal gånger då.. och för er som inte vet och kanske inte tror på att jag verkligen mådde skit, så gick jag på BUP, alltså hos psykolog i ett halvår och fick medicin mot deprission och ångest. jippie, då var det sagt. det hjälpte iallafall och min psykolog var den bäste. saknar till och med, för jag hittade verkligen tillbaka till mig själv där..
men det klarar jag på egen hand nu för jag är absolut inte så svag som jag var då, haha, LÅNGT IFRÅN så svag!



Och om någon vill trycka ner mig igen, om någon vill förstöra mitt liv och få mig att må skit igen, SNÄLLA! tänk igenom vad du håller på med! jag har haft min tid i helvetet för länge nu, snälla låt mig va! jag är stark, men jag har minnen, och de är inbrända i mig, de är ärr som kommer sitta fast resten av mitt liv och påminna mig om hur det är att vara en levande död. snälla, försök inte trycka ner mig igen! jag lyckades göra det själv, det var svårt, men jag lyckades och det var ett helvete, så det är lättare för andra att lyckas.
SNÄLLA LÅT MIG FÅ VA GLAD! helvete, jag gråter, för jag vet en del som vill få mig att må dåligt, som verkligen inte kan släppa taget om att förstöra för mig.. jag orkar inte mer.. låt mig få hitta tillbaka, snälla, låt mig få bli stark igen, jag är inte hel än, och om du fortsätter, då vet jag inte.. tycker du det blev intressant nu? roligt att du kommit så långt? eller visste du inte ens om det? i vilket fall som helst. tänk er för. snälla. jag ber er. jag vill inte hamna där igen. så om ni någonstans, någonsin brytt er om mig, var då en vän, eller inte ens vän, bara låt mig åtminstonde va, snälla..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0