svårt att visa alla sidor..

Jag har tråkigt och det kommer jag ha ett bra tag till.. jag vill mest ut bara och få träffa folk, saknar mina vänner ;/ saknar att ha roligt -.- detta är så sjukt jobbigt, bara sitta hemma hela tiden, framför datorn blir det ju mest det är enda sättet att ha kontakt med världen där ute ju just nu. Men om en vecka, mer eller mindre, så ska jag ut. Jag kommer väl inte få göra så mycket än heller, men iallafall ut o få träffa vänner hoppas jag typ in till stan osv.
Jag har förresten tänkt på en sak och det stör mig.. man visar aldrig alla sidor av sig själv för en person - oftast inte iallafall! Jag har bara några få som ser alla mina sidor, och ja.. jag tror faktiskt bara det är en som ser EXAKT alla.. Olivia faktiskt. Och det är skönt att någon förstår en hur man än är, att någon förstår att man inte alltid är glad, inte alltid nere, inte alltid allvarlig. Jag är glad att jag har min lilla Oll boll <3
Men jag önskar på nått sätt att andra kunde se lättare, för vissa ser bara "den glada malin" av mig, andra ser bara den deppiga eller den djupare.. jag vill inte ha det så, ingen människa är så. Vi alla är på olika humör hela tiden, precis alla. Jag vet jag vet jag sitter och spekulerar kring självklarheter men det är så sjukt.. folk får alltid upp en bild av en person, och sen är man märkt som den personen för alltid typ (y) Sen är vi ju på olika sätt i övrigt, alltså, alla är olika när de känner olika känslor. Någon kanske gråter jättelätt när den är ledsen medans en annan mest blir irriterad och stänger ute folk. Det är ju så olika. Men när man sett att en person kan vara på olika sätt, och sett hur just den personen är under dessa olika känslor, det är först då man verkligen förstår och känner personen tror jag..
Det jag mest vill få fram av texten är väl att jag är en person som är väldigt upp och ner. Jag är verkligen som en rollercoaster. Men kanske är de flesta människor så..?

Nu ska jag sluta med mitt natt prat och försöka sova strax tror jag, klockan är trots allt 3. Hoppas ni alla har det bra, jag har iallafall blivit bättre från min körtelfeber, ska man bara få tillstånd att börja leva igen så är allt på topp igen x)

xoxo Thalassa




Kommentarer
Belinda

Så sant så, det är ju när man har visat alla sidor för en person som den verkligen känner en. När man kan en utantill liksom. Jag är också en fucking rollercoaster och det är ganska jobbigt men dom får stå ut med mig xD PARAMORE decode får jag lyssna på här eftersom dom tagit bort den från youtube ;O

2009-07-07 @ 11:17:32
URL: http://bellen.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0