Imorgon återuppstår jag!

Imorgon ska jag först iväg och shoppa, sedan ska jag på middag hos grannarna. Och ja, för mig är det sjukt mycket xD har ju bara suttit hemma nu i flera dagar, för att vara exakt så är det en vecka idag. Innan dess hade jag också varit hemma i en vecka ungefär plus några dagar instängd på lasarettet.. så härligt det ska bli att komma ut igen! Men ja, jag hoppas mest på att få ut och träffa vänner snart, för det är det jag längtar efter mest. Jag saknar Oll jättemycket hon har varit iväg allt för länge nu och kommer hem i slutet av månaden :( usch det är tråkigt. Sen saknar jag bästis. Fast träffade henne idag faktiskt, lite snabbt bara, för att få se hennes hår - hon har cuttat av halva håret och hon hade långt innan. Men det var sjukt fint ;o Ja iaf så ska jag fortsätta tråka idag, ska kolla på Xena Krigarprinsessan xD bara för att jag skrattar åt det <3 ;) Sen ska jag fortsätta lyssna på musik och rita och chatta om någon rolig kunde logga in bara :(
Jaja, puss på er alla :'D Hoppas allt e bra!
PS. du är löjlig, skrattretande och jag är så trött på dig.

xoxo Thalassa


Dagens låtar:

Dirty Diana - Michael Jackson

Not fair - Lily Allen

Lift U up - Gotthard




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0