fail - varning för trist inlägg

sommarlovet skulle bli så mycket mer. jag hade planerat så mycket, men allt har bara blivit förstört. också blir jag sjuk, körtelfeber liksom, tack..
jag vill ut och hitta på saker, jag vill verkligen inte bara sitta hemma mer, det är så sjukt tråkigt och jag får spel på det!
på fredag ska jag kanske få dra ut och shoppa lite dock, hoppas på det. och sen äta hos grannarna på lördag.. men jag vill hellre träffa vänner liksom konstigt eller? -.- nåja, jag kommer ut lite.. några meter hemifrån iallafall..
nästa vecka hoppas jag bara på att få komma ut, annars rymmer jag nog seriöst -.- pallar inte mer.
intressant blogg inlägg. jag förstår om det inte är så många som läser min blogg ._. ser den egentligen mest som en liksom public dairy. men kul om nån kikar ibland ofc ;>
ska nog se twilight innan jag går och lägger mig ikväll, klockan är redan tre, jag är inte så trött. bra. liksom.
nåja, jag ska snart stänga ner datorn. ha de bra alla.

xoxo Thalassa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0