goodbye skåne, hello stockholm

Jag är ju en aning nervös inför resan.. speciellt flyget! Men det kommer säkert gå bra, om inte annat får jag sitta och dö i en timme som resan räknas ta, om inte planet störtar eller nåt då innan vi är framme.. nej skoja! Men jag har aldrig flygit innan, detta är första gången och jag ska flyga ensam! Jag har aldrig heller varit inne i själva staden Stockholm utan bara lite utanför. Men det ska bli riktigt kul att få träffa Sofia nu äntligen! Så nu är det onsdag kväll, eller natt snarare kanske. Jag har inte börjat packa än och heller inte gjort några av läxorna jag planerat att göra.. Jag känner mig dålig. Fy på mig. Men imorgon ska jag packa allt istället och sen får jag väl försöka plugga då istället.. Eller så tar jag mig igenom Rolfs uppgifter i Nutida konst nu innan jag kollar Vänner och sen sover, jo, jag försöker nog det.
Igår fyllde jag 18 hur som helst, det var en riktigt trevlig dag faktiskt! Började med att vi hade Mode lektionen i skolan på morgonen, Olivia och Kallo kom och grattade mig och Kallo gav mig ett jättegulligt kort som hon gjort! Olivia köpte senare mina favorit kakor till mig, woho! Och sen kom Line lite senare och hade med sig en skiva till mig att spela upp på lektionen :D Alla andra har alltid med sina skivor och spelar upp världens sämsta musik (enligt mig då) så jag fick äntligen visa vad som är det bästa :3 Underbart! Sen innan Foto lektionen så kom Anna till skolan och gav mig en prinsesstårta :D Det var så gulligt! Och efter Foton så hade jag lååång håla, sen hade jag Matte och fick gå rätt tidigt så jag hann med min buss och då var det dags för släktkalas här hemma! Och på kvällen kom bästis Emilia hem till mig och lämnade sin lilla present och satt och pratade ett tag, och hon gav mig sovkläder, shorts och linne i typ siden-liknande tyg. RIKTIGT fint! <3
Så ja, en lyckad dag! Fick flera grattis både på sms och irl, och typ bdb osv :P Så tack alla som grattat mig och som gett så fina saker :3 Imorgon blir det att gå ut och äta på Mezo med Line och byta presenter!

Man borde väl lägga till ett "Livet leker!" men jag känner mig ärligt inte på topp. Jag ska inte klaga, men jag är väl bara trött på allt helt enkelt. Nåja, ska bli skönt med lov. Och när jag kommer hem från Stockholm ska jag ha värsta mini julafton med bästaste Olivia Lutterplutt :D <3
Nu måste jag definitivt börja med läxan! Ha det så bra alla!

Thalassa




Kommentarer
kalle

jag har heller aldrig flugit =/

2009-12-16 @ 23:56:30
URL: http://kallet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0