paint the town in pink

Hej! Jag är fortfarande sjuk, hostar, snyter mig hela tiden, nyser osv. Plus jag hör knappt något på vänster öra, jag vill bli frisk! Jag vill tillbaka till jobbet, träffa min pojkvän, just det! Har ju målat en massa idag, eller, mer än vanligt = två målningar. Hah. Här kommer de!


Detta ska föreställa min pojkvän i hippiestil. Som sagt, helt inne på det nu och kan bara inte sluta lyssna på Janis Joplin! Målade med fingrarna för övrigt.



Den här bilden ritade jag igår, den blev så härlig att jag ville göra den i akryl så det blev så idag! Ärligt talat blev den nog bättre än teckningen.



Och här är originalet, teckningen från igår.




Thalassa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0