Dont read if you dont want to waste your time

Hej, sitter hemma och har tråkigt, ska snart diska, sen ska jag försöka måla lite. Mår dåligt så sjukanmält mig idag, vet inte hur jag ska göra imorgon, måste dock veta det snart med tanke på att de måste hinna hitta någon som hoppar in för mig imorgon innan alla butiker stänger kl 18.00 ikväll. Åhhh, hatar detta. Det är riktigt tråkigt att sitta ensam hemma och glo. Trots jag borde ligga i sängen o få bort huvudvärken och illamåendet har jag städat hela vardagsrummet. Satt upp lite av mina tavlor, affischer, satt upp alla dvd:er i bokstavsordning samt ställt upp skivor. Plockat undan saker, slängt saker. Ja, det blev iaf mycket snyggare nu. Vi flyttade in i slutet av Juli, men ändå står det flyttkartonger kvar. Sovrummet ser ut som jag vet inte vad, får väl ta det imorn om jag blir hemma annars till helgen.
 
Nä, ointressanta grejer, ville mest skriva av mig. Men egentligen vill jag inte skriva sånt här om min tråkiga vardag, utan jag vill ju skriva om saker jag tycker om så som konsten, kläder o sånt, film, musik osv. Kanske lägga upp tips på olika saker så som bakning, sminkidéer, klädtips, rit- och målar tutorials m.m.
Jag erkänner, jag är ingen duktig bloggare, jag kommer nog aldrig bli det heller. Men jag ska försöka, när vet jag inte men när jag vill så börjar jag försöka mer. Just nu vill jag bara få undan disken dock och käka något. Så ha det bra.
 
Thalassa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0