For a dear friend

Idag tänkte jag skriva lite snabbt om en vän som jag känt i ca två år snart, en vän som redan från första början hjälpte mig och gjort så mycket för mig. Hon lärde mig arbetet jag började på och var helt ny inom så otroligt bra, jag har aldrig känt mig så säker i en situation med många människor förut. Vilka problem som än uppstod så kunde jag alltid på något sätt lösa det utan att bli rädd och vilja gömma mig. Jag kände mig trygg, säker och det var tack vare hennes kunskap som hon delade med sig av till mig. Hon har alltid varit så stöttande och hoppfull dessutom när det kommer till min konst, det finns en del som tror på mig men inte så mycket och seriöst som hon gör. Hon verkar ibland tro att hon inte kan eller orkar vissa saker men när det kommer till kritan så är hon så engagerad och proffsig. Det bara flyter på liksom, helt perfekt. Både när vi jobbade och när hon stöttat mig i min konst. Ingen skulle någonsin kunna trycka ner henne, hon är så stark i vad hon tycker och tänker och att hon står upp för de hon bryr sig om på samma sätt är otroligt! Jag är så inspirerad av henne, hon har gjort så mycket för mig att jag vet inte vad jag ska nämna i rädsla om att glömma något, hon är den vänligaste och starkaste människa på denna jord. De som inte får lära känna henne tycker jag synd om, för alla borde ha en egen Hanne vid sin sida.
Tack för allt Hanne, du är som en syster, en mor, en vän ja allt. Du gör så mycket och jag hoppas kunna göra åtminstone hälften så mycket som du gjort för mig en vacker dag. Ingen får mig att skratta som du gör, ingen ger så goda råd. Och glöm aldrig att även om jag är en dum och naiv liten tjej just nu så finns jag här och hoppas kunna göra allt för dig med :) Du har så mycket att ge och du lyser så starkt, glöm inte, du är speciell och fantastisk och du kan också nå alla dina drömmar, alltid!


Kommentarer
Anonym

Du e inte dum å naiv! OCH du kommer å hjälpa många på din väg genom livet:) för du har det inom dig.... Glädje inspiration empati och så mycket du vill göra! Så du kan inte misslyckas hur du än vänder å vrider på det!!!! Bara du står upp för dig själv å är dig själv alltid i första hand! Men det behöver du egentligen inte höra från mig för det vet du redan om:) du bara TRoR som så många andra att du behöver höra det! Kramiz! Jag vet att du finns där för mig och DU VET att jag finns här för dig:)!

2013-10-15 @ 10:10:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0