someday I will get there

Jag känner mig rätt så lost nu, samtidigt som jag känner mig, ja, som att jag vet var jag står och vart jag är påväg. Men det är just det som är grejen, jag har det bra, jag vet mitt mål (på ett ungefär) men jag vet inte vilken väg jag ska ta nu för att nå mitt mål. Jag har kört fast och letar efter en möjlig väg att fortsätta. Därför känner jag mig bortkommen. Jag har det bra, jag har jobb, jag har en partner jag älskar som älskar mig, jag bor i en lägenhet centralt i en stad jag tycker om, vi har det bra. Men jag vill något mer, är det inte alltid så? Jo, det är det nog... Men jag har kommit så långt. Bara att ha min pojkvän och att få bo med honom och dessutom ett jobb som jag är bra på är mycket, det var det jag ville börja med att uppnå för bara två år sedan då jag inte hade det. Och det är bra, ett mål på vägen avklarat. Kärlek och flytta och jobb, jättebra! Men hur ska jag gå vidare för att få jobba med det jag VILL. Lyckas med mina drömmar, klyschigt utryckt. Jag vet att det kommer lyckas någon dag, men hur? När?
Jag har flera idéer men det är saker som kommer behövas att invenstera mycket pengar i, det är svåra saker och det kommer krävas mycket tid och tanke innan idé blir till verklighet. Och jag är sååå kass på sådan planering! Jag behöver nog en medhjälpare för detta projektet eller nått. Men det finns planer... så jag ska bara ta tag i det som jag lyckades med när jag köpte skrivare/scanner och lite ramar samt gjorde en hemsida för min konst. Och som sagt, jag behöver hjälp nu tror jag. Men det ska nog gå.
 
Men nu ska jag först fixa tomat och mozzarella sallad undertiden som min fina man fixar tgi fridays-mackor som han blev så förtjust i senast vi var där! :3 Ska bli spännande o se hur resultatet blir, säkert bättre än deras ;D
Ha det bra!
 
Thalassa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0