red wine, cheap perfume and a filthy pout

Imorgon ska jag med far till östra grevie folkhögskola, en skola jag för tillfället håller på att göra tavlor/teckningar till för att kunna söka in där. Enligt deras hemsida verkar det ju vara en väldigt bra skola, men för säkerhets skull ska jag även söka till munka ljungbys folkhögskola som jag besökte förra året och även då sökte till men kom inte in. Men lägger ner mer än dubbelt så mycket energi och tid på sökningarna detta året i jämförelse med förra, så det ska nog gå! Hoppas jag!

På kvällen imorgon ska det bli förkrök för två gamla barndomsvänninor, nämligen jag och min kära vän Emilia! Hon fyllde ju 18 den 16e, så nu ska det firas! Senare mot kvällen ska vi ta en utgång tillsammans med våra vänner från landskrona, senare ska jag hem till min pojkvän. Var precis på systembolaget och köpte med ett vin jag aldrig provat förut, men jag vet att den brukade gå åt. Campor de luz heter den, så ska prova den imorgon. Plus lite öl. Man måste ju ha öl, öl och rödvin, det är viktigast. När det gäller alkohol. Allt annat kan ta sig så som cider, vodka, whiskey eller whatsoever. Okej rom funkar också. White russian är gott. Okej men rödvin o öl är fortfarande viktigast! Punkt slut.

Nu ska jag sluta tråka ut er, ha det bäst!

Thalassa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0