Another boring day

Hej, längesen jag skrev något här. Händer inte så mycket just nu, jag har ju fått sommarjobb iallafall. Så till början av Juni har jag att göra igen, fram till September. Nice :D Plus det är på min senaste praktikplats, Systembolaget i Åstorp. Trivs riktigt mycket! Note to self: måste dit och hälsa på snart och köpa Kiss destroyer öl. Hihi!
Jag väntar på att mina pengar ska komma in så jag kan köpa Sweden rock biljetten, åh första året för mig! Längtar! Nu är det inte långt kvar heller ;) mina stora favoriter att se är Mötley, Electric boys, Steel Panther, Lynyrd Skynyrd, Motörhead och Twisted Sister. Sen är där klart många fler, senast jag räknade på det blev det 19 band jag ville se! Det är inte lite! Så det är ju verkligen värt vartenda öre. Sen är det en massa andra kostnader utöver biljetten såklart men det har hon osså tänkt på! Det kommer bli kalas!
Ett litet "problem" har jag däremot, Lady Gaga ska ju på turné och jag MÅSTE se henne den här gången :( inte missa born this way ball! NO WAY! Men hur ska man ha råd till båda? Jag hoppas bara att hon bokar in Malmö också (Sthlm är ju redan inbokat) och att jag kan betala en biljett till sommaren när jag har mer cash! Åh hate money -_-
Men just nu är väl det viktigaste egentligen att plugga ihop Engelska B så jag FINALLY kan få mitt slutbetyg som jag väntat på i två år (Nic är omöjligt, skulle fått det första året, men då räkna de fel på poäng, under ETT ÅR?!?!?!?!?!?!) nåja det fixar sig nu, det måste det, jag vill gå högskola! Men är på G med att söka folkhögskolor atm, så det borde jag ju komma in på, förhoppningsvis. Är det någon som har tips på vad man kan göra så skriv! Jag vill så gärna gå skola nu så jag kommer igång med mina konstdrömmar!
Got nothing more to say, or write.

Tjolahopp!

Thalassa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0