Nothing new

Jaha, min praktik är härmed slut, jag vet inte om jag kommer få direkt något mer på jobbet, för nu för tillfället är jag reserv, alltså, de ringer in mig om jag behövs. Hoppas iallafall det blir något. Jag söker flera jobb bredvid nu, ärligt talat bryr jag mig inte om vad det blir bara jag lyckas få ihop lite mer pengar i månaden för just nu lever jag enbart på ungdomsgarantin. Det är inte mycket, men men man ska väl inte klaga det är bättre än inget.
Ska iallafall försöka få med Jocke på bio idag, vi har tre biljetter så ska kolla upp vilka filmer som går nu.
Mer har jag inte att skriva idag, blev inget direkt intressant bara liten trist uppdatering. Livet går långsamt just nu men jag har min kära pojk som lyser upp alla dagar även de svåraste och mörkaste.

Peace!

Thalassa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0