I dont get it

Ännu en gång sitter jag med pennorna i handen, papper framför mig och redo att teckna upp allt som ryms i min otroligt knasiga fantasi. Men nejdå, det går inte, varje linje jag drar blir helt fel, jag fattar inte vad felet är med mig idag? Jag är sur och trött och mitt huvud snurrar, dagen har varit bra tills för några timmar sen.. nä, tror det handlar mycket om att jag måste träna mer på att teckna med bläck osv, är mer van vid blyerts. Men efter att ha läst nevnariens (elins) blogg blev jag helt enkelt tvungen att skrapa ihop lite av mina pengar till promarker pennor. Och nu när jag väl har de, sitter jag och kan verkligen inte göra en enda rak linje! Pallar inte är så sur på det. Nej, nu tar jag en paus, sen provar jag igen om en stund med blyerts istället.

Thalassa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0