Leave me alone today

Pallar inte. Så sjukt trött på alla som ska lägga sig i saker de inte alls har att göra med, sjukt trött på alla som ljuger och sviker, sjukt trött på alla omogna människor som säger att de är så bra vänner men hela tiden sitter o "skämtar" om hur mycket de hatar en osv, det är ju sååå kul. Not.
Jag är så sjukt arg just nu, brukar inte bli arg, bara ledsen, men nu är jag förbannad. På många, förmodligen för jag knappt sovit inatt men dessutom kommer allt till mig nu, hur sepe alla varit mot mig den senaste tiden.
Varför ska nästan ALLA vara såna äckliga falska idioter som bara utnyttjar?! Och vissa håller på o dömer, TROTS man berättar sanningen och det är deras eget fel att det blivit så! Fuc er! Jag pallar inte. Bryr mig inte. Tänker sitta i min ensamhet och lyssna på rock och rita resten av kvällen. Bye.

Thalassa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0