time for a big change

Ja, det är dags. Jag har funderat länge, försökt, varit påväg att bli bättre men fallit igen. Men den här gången ska jag lyckas, jag tänker inte ge upp. Jag ska ändra på mig nu, på många sätt. Både mitt beteende och livsstil, och även stil till klädsel osv, hah. Även min blogg kommer förändras en del nu, eller ja får se hur det går med stilen och bloggen, vågar inte säga något säkert än för jag gillar min blogg som det är. Men hade gärna provat det där vanliga bloggarviset, inte riktigt, men liknande. Kommer aldrig sluta med mina mysko knas-inlägg om känslor och med dikter osv, men kommer bli mer blandat nu. Typ dagens outfit och sånt fjolligt som de andra håller på med lol. Det blir säkert azzum! (förvänta er dock inga videoinlägg, så lågt sjunker jag aldrig.........).
Hade riktigt mysigt med bästa madde idag, morgonen började lite fail, vi skulle till stan tidigt men försov oss, så vi drog hem till henne istället, plötsligt blev vi hungriga, tog bussen till familia och käkade korv och hamburgare! Sedan blev det hem om mig och hämta färg, penslar och målarduk, hem till maddes lägenhet och måla! Gjorde en tavla på nån slags zombietjej, kommer bild sen I guess. Slutade dock med att madde satt och målade en oseriös tavla på golvet med händerna, jag började hjälpa till, kletade lite färg på hennes hand, hon kletade på mig till sist var armarna täckta av blå färg. Såg ut lite som två avatars hihi. Och imorgon efter jag jobbat så ska vi städa hennes lägenhet inför ett litet krök på lördag. Blir säkert bra! Mer har jag inte att skriva ikväll, så ha det bäst.

Thalassa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0