Its my life

Jag vet inte vad jag gör längre, jag mår dåligt. Jag vet att jag gör fel, och jag vill göra rätt, men det är lättare att göra fel.. men i längden, blir det nog lättare att göra rätt, eller?
Jag hade iallafall mått bättre om jag började tro mer på mig själv igen, om jag slutade se ner på mig och hata mig själv så starkt ibland. Jag vet innerst inne att jag klarar det, vill jag tillräckligt går allt. Jag ångrar så mycket jag gjort, och jag försöker lära mig av mina misstag, men det är samma sak för mig som i disneys tecknade alice i underlandet, alice sjunger "jag ger mig själv mycket goda råd som jag nästan aldrig lyder". Lite långsökt kanske men just den meningen från den låten tänker jag ofta på när jag gjort något fel. Men som sagt, jag har något i mig som får mig att våga och vilja kämpa, bara att jag måste hitta styrkan att göra det. Jag var påväg uppåt, men den här gången ska jag inte falla igen, och jag ska inte låta någon annan försöka styra mitt liv eller påverka hur jag ska vara som person. Jag är jag, och även om mitt jag är dåligt nu, kommer jag kämpa för det bättre.

Thalassa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0