which blogs do you stalk?

OKEJ, såhär äro det: jag är sämst på att uppdatera, ingen nyhet. Jag har långa evighets inlägg som de flesta förmodligen bara tycker är nonsens, ingen nyhet heller. Men jag vill bli bättre och inte sluta med mina kära "filosofiska"/weird inlägg utan även börja blogga om lite annat!
Jag har mina kära favoritbloggare, och de kan skriva om sitt vardagsliv osv. på ett sätt som gör det spännande! Inte typ som alla andra "Tjolla bloggen! Nu äter jag en varmkorv på Ikea. Snart ska jag köpa vita converse på ett annat ställe och sen ska jag klippa hunden"................
Ett exempel iaf, sånt är trist och jag tror de flesta i grunden håller med. Sådana bloggar känns mest som att folk bloggar för att de inte tycker facebook-uppdatera räcker. MEN de bloggar jag följer är, väldigt olika, men även lika på det vis att man VILL läsa, det är INTRESSANT att läsa och man kan inte SLUTA. För enligt mig är deras sätt att blogga på inspirerande, man blir glad av att läsa och titta och de är begåvade på det, det är mer som en bok eller spännande tidning nästan än som en grundskoledagbok.

Så, mina favoriter är framförallt:

adorabatbrat.blogspot.com

nevnarien.blogg.se

Helgrymma tjejer! De båda får mig att vilja utveckla mina talanger, att våga satsa mer på saker jag inte vågat innan osv! Hur bra är inte det liksom? Så om ni gillar udda och estetiska människor, checka in deras bloggar!




Och till sist, jag försökte sminka, klä och smycka mig som Adora BatBrat bara för att liksom. Kändes som att klä ut sig till en alternativ superhjältinna eller nått (det är hon ju nästan i princip) och ja, jag photoshopade, MYCKET. Det blev roligare så. Annars är photoshop mer för att ändra ljus o färg för min del, inte manipulera som på de här. Höhö.





Det var allt för idag! Ha det bäst!

Thalassa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0