feeling sick and creative

Känns riktigt trist att jag inte kan vara på jobbet just nu, men förhoppningsvis kan jag börja imorgon igen! Jag trivs iallafall även om jag inte är riktigt van vid en sådan stress, men man klarar det mesta med god vilja och dessutom väldigt många bra arbetskamrater!
Anyway, sitter hemma i hålan nu och pysslar lite för mig själv med fimo lera som egentligen är till för att göra dockor med (finns fler sorter men denna är i ljus hudfärg och lite svårare att arbeta med) fast jag gör för tillfället smycken istället och små prydnader! Roligt eftersom jag inte jobbar så mycket i 3D när jag väl känner mig kreativ nuförtiden utan tecknar och målar mer. Sen har vi ju inga bra färger att måla med som direkt håller här hemma, allt sånt får man väl köpa hem en vacker dag när man har råd och lust, så istället använder jag nagellack (lol) men det funkar! (förlåt syrran att jag snor dina tusentals nagellack lite, men jag är försiktig och tar inte mycket hihi!)
Nu ska jag snart ta ut andra omgången ur ugnen och sitta o måla allt, sedan fotar jag och lägger upp här för er som känner er intresserade att se på mina B-grejer höhö.

Thalassa


        
lady gaga brosch - nån slags korp-ring heh - döskalle halsband - cupcake örhänge

(klicka så blir bilderna större)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0