banana/choco-panncakes

Hej igen!
Precis gjort lite mat, ville prova något nytt och det blev bananpannkakor. Och eftersom jag är som jag är och jag älskar choklad och choklad och banan är som gjorda för varandra, så hällde jag i lite kakao och rivde lite choklad över de färdiga pannkakorna. Men det blev inte det bästa jag gjort, och verkligen inte det sämsta heller. Men max 2/5 i betyg. Jag ska försöka bli bättre på att både laga mat och baka! (utan att alltid lägga till en massa saker som inte är meningen att de ska i som tex. choklad..)
Jaja, alltid en början! Jag är fortfarande bäst på att baka kladdkaka! ... fast det är typ alla bäst på :(

JUSTE!!! Min pojkvän är bäst så är det bara punkt slut. Jag hade köpt en kass mascara (H&M's egna) och suttit och klagat över den nu några gånger sedan jag köpte den, och igår när Jocke slutat jobba gav han mig en liten påse från Åhléns, med min favoritmascara! (Loreal, volume million lashes extra black) Så glader jag blidde :D <3 Han är så söt! Och snart fyller han 23 så då ska jag sneaka ut och försöka hitta något fint och bra och roligt att ge min käre påg. Hihi.

Men nu får jag väl se till att göra något annat, typ titta på tv och teckna lite. Eller sova. För min mage+huvud gör ont idag.
Ha det bäst!

Thalassa

(BTW!!!!!!!!!!!!! Vet att jag bloggar lite halvtråkiga saker nu om vardagen men som jag skrivit innan, mina emotexter kommer lite då o då fortfarande för de är viktigast för mig höhö)



Ser lite sådär smått äckligt ut.. det var det också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0