dragonfly life

Okej, jag har betett mig som en idiot mot många den senaste tiden, sagt ena efter andra och sen något helt annat. Jag har träffat så mycket nytt folk på senaste tiden och, ja, det har varit sjukt kul med alla nya underbara personer jag lärt känna. Det trista är ju att alla försvinner så snabbt igen, det gör ont men visst, en del av det beror på mina egna val och handlingar. Sorry för allt jag gör och säger, till er alla som betytt något, även om det inte varit länge eller så, tack så mycket för tiden med er. Jag vill inte be om en chans till att bli vän eller så med er för jag förtjänar förmodligen inte det.
Time for changes, nu ska jag inte gräva ner mig själv mer. Min största dröm just nu är att börja på en högskola, I want that so badly. Lära känna nya människor, utveckla mina estetiska sidor, få en utbildning, ha något att göra och känna att det jag gör är viktigt! Så denna veckan ska jag besöka både Lunds konst och designhögskola samt munka ljungbys folkhögskola med en konstinriktning. Har funderat på att försöka hitta en skola uppåt landet, men känner mig inte riktigt redo att lämna allt här nere under så lång tid. Men i framtiden flyttar jag förmodligen.
Ja, inte mer att säga, är grymt förvirrad med allt annat plus jag är trött. Så nu ska jag kolla film, bye.

Thalassa


Kommentarer
emma

NEJ MALIN isf följer jag med dig :<

2011-04-07 @ 09:05:07
Merry Christmas. That's what people say at Christmas, right?

Det roliga med estet är inte att bli lärd,

Det roliga är att hitta "kicken" man får när man

Ritat något,Skrivit en sång.

Det viktiga är att man går SIN väg, och vågar gå den!



Mvh// Roxx

2011-04-14 @ 22:00:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0