life is good I cant complain..

Idag känner jag att allting är tråkigt allting är uttjatat och allting är ointressant. Precis ALLT och ALLA.
Jag vill inte ens träffa någon, inte en enda människa i världen inte ens om jag fick chansen att träffa Johnny Depp eller Robert Pattinson eller någon hade jag orkat det idag.. INGEN! Och inte ens om jag fick chansen till att spela in världens Hollywood film hade jag tackat ja.. Känns så iallafall idag.. Jag mår superbra samtidigt, för mitt liv känns fulländtat. Jag har liksom gjort en hel del egentligen.. Men samtidigt har jag så mycket kvar. Det är världens konstigaste känsla jag varit med om.. Jag ska iallafall hjälpa pappa med trädgårdsarbete -.- och sen ska jag plugga och sen ska jag ut en runda med Emilia på kvällen.
Alltså, livet är konstigt. Men jag gillar det. Speciellt mitt liv just nu, för jag har det så bra egentligen, jag borde inte klaga, jag har så bra vänner och jag ska ge folk större chanser att få en plats i mitt liv, jag har stängt ute så många nya personer nu.. Och även mina närmsta vänner till och med..
Så det jag skrev innan om att jag skulle börja leva livet, jaa, det håller jag fast vid. Jag lever, jag andas och jag vet vad jag vill. Jag vill leva och jag vill upptäcka och få erfarenheter. Jag vill inte förstöra detta livet jag fått, det kan vara det enda vi får. Så ett råd; ut i solen och träffa vänner, träffa er kärlek, eller bara njut av livet! Man SKA INTE låta någon eller något trycka ner en! Låt INGEN påverka den ni är! Håll kvar vid den DU är, för jag hittar tillbaka till mig själv nu, och det känns bra, har inte mått såhär bra på länge.

xoxo Thalassa



Kommentarer
MULL-LOVER-NUMBA-ONE

I mean I could, but no one's listening.

2009-06-01 @ 01:44:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0