Makeup magic

Okej, planen är att jag ska börja sminka mig till olika figurer o kändisar osv, med tanke på hur skrämd jag själv blev av den här sminkningen jag gjorde igårkväll (klicka för större):
 
 
The Barbie-makeover... YEH!
 
så tänkte jag att det kanske skulle kunna vara lite kul med att testa vad man kan göra för fler ansikten? Och ja, jag ska skaffa en bättre kamera, har enbart en dum mobilkamera att använda nu, men tills vidare får den duga! Ska försöka göra en ny sminkning MINST tre gånger i veckan. Kanske fler ibland, beror på vad man orkar och hur fantasin är. Ni får gärna skicka förslag! Denna sminkningen ovan skulle då vara en "Barbie-makeover" med inspiration från den skrämmande och tragiska kvinnan Valeria Lukyanova, skrämmande, ja, kolla bilden nedan, tragisk, well, man måste ha problem om man i tjugoårsåldern opererar sig så vansinnigt mycket och på allvar tror att en life-size-barbie är attraktivt. MEN det var roligt att testa makeupen! Skriv gärna vad ni tycker om den och som sagt KOM MED FÖRSLAG PÅ FLER! :)
 
 
Bild ovan: Valeria Lukyanova
 
Japp, det var allt för ikväll! Ha det bäst!
 
Thalassa


Kommentarer
Evelina

Coolt! Testa göra nån Disney prinsessa, eller bara en tecknad figur!

2012-12-21 @ 19:34:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0