Baking and painting

Idag är jag ledig från jobbet, som alltid på måndagar eftersom jag har konstkurs då. Men blev inte att jag gick dit idag har så ont i magen :( Men, för att ändå göra något vettigt av dagen så bakade jag scones åt min älskade pojkvän <3 var precis nere på ica och köpte pålägg och lite andra saker som fattades hemma, så när han kommer hem om ca. en timme ska bordet stå dukat och han ska få en riktigt god sen fika! :D Bara för att jag älskar honom och tycker det är roligt att överraska! Man måste göra lite sånt här för varandra då och då i en relation tycker jag, det behöver inte vara mycket men det gör så mycket ändå! Sen får jag väl sitta och rita lite, eller måla. Har massa idéer nu så får väl börja med det ännu mer nu! Fast svårt när man jobbar så mycket. Men men, har ju denna dagen till det plus i helgen ska vi ta det lugnt här hemma både fredag och lördag, ingen fest ingen utgång inget drickande! Blev en lagom fest i lördags, så nu blir det lugnt istället. Jaha, får väl ta fram papper och penna och skissa lite tills jag ska duka innan Jocke kommer hem!

Ha en bra dag alla!

Thalassa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0