Upside down

Helluu!

Jag har verkligen haft det upp och ner de senaste dagarna, veckorna till och med. Mitt nya jobb (Grekiska kolgrillsbaren, Väla) har varit lite svårt att komma in i, men det som verkligen hjälpt mig är att jag har en mycket bra och förstående chef och otroliga arbetskamrater! Jag skriver inga namn, men ni alla på Grekiska kolgrillsbaren, ni betyder mycket! Jag trivs riktigt bra och det är tack vare er! Ett stressigt jobb som detta gör att man kan verka sur och arg emellanåt men jag (som aldrig jobbat på ett liknande ställe) har lärt mig att man aldrig ska ta det personligt, för är man stressad är det svårt att vara musse pigg-trevlig (nytt uttryck!!!!!!!!!).

Jag har haft väldigt ont i magen och en del huvudvärk den senaste tiden men jag klarar mig igenom dagarna! Man ska bara ha mycket att göra så man lyckas tänka på annat och glömmer bort det. Och det har jag, heh.
Nu sitter jag och skriver på min pojkväns mormors dator, vi åt för en stund sedan och dricker lite öl och vin framför tvn just nu. Snart drar jag och min älskling vidare så han kan repa lite med sitt band sen ska han och jag ut en liten sväng, jobb imorgon igen så får ta det lugnt och lägga sig i tid.
Men ni får ha det så bra allihopa!

Thalassa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0