fancy fancy

Då kommer jag snart börja tatuera! Iiih, awesome. Beställt ett kit med maskin, färger, nålar jaa typ allt för att komma igång med det. Jag vet inte om det är något jag kommer jobba med in the future, men man får väl se. Med tanke på att jag tecknat och målat hela livet så kan det kanske passa mig. När jag kommit igång kommer jag lägga upp bilder här, enbart på bloggen. Inget på facebook eller bilddagboken för det är så fail.
Ska vara lite copycat på Lady gaga (<3), och ha en tatuering med en unicorn hihi. Texten runt kommer va "life is a rollercoaster", längtar! Men först och främst blir det att testa på de som kommer få bli "testkaniner" och på testskinn som man även får med i kitet.
Om någon vill ställa upp som "testkanin" får ni gärna höra av er, min mail är: [email protected], MEN det är inte säkert det blir bra därför det kallas test heh. Och att bo i närheten är en stor fördel för jag har varken tid eller råd för längre sträckor.
Har inte så mycket mer att skriva om just nu, kanske senare ikväll. Tills dess, ha det bäst.

Thalassa


Kommentarer
saga

jag vill va testkanin!

2011-01-29 @ 20:27:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0