crazy girls all over the internet

Förstår inte en sak, vad är grejen med att skapa en blogg och leka diva? Alltså, det är tjejer som går eller precis slutat grundskolan som försöker köra på Kissies grej att spela en roll så att folk ska hata en, följa en för att de stör sig på henne, bli kända på det och ja, vara känd som en äcklig förortsfjolla som alla hatar? är folk så jävla desperata efter att få sina 15 minutes of fame nu för tiden eller? herregud, jag trodde man ville bli ihågkommen som något bra, inte en hatad egoistisk fjant? det som stör mig mest av allt är att jag stör mig! råkade bara klicka in på en som en polare postade på facebook, fyfan, trodde jag skulle spy... hur jävla blåst kan man bli? okej, hon är förmodligen inte så blåst utan spelar sån som sagt för att bli lika känd som de andra. usch, tänker inte skriva hennes namn eller blogg för jag tänker inte bidra till att hon ska bli känd på det viset och tro mig, ni vill inte se heller.

så, var bara tvungen att få ur mig det. en sak kan jag lova och det är att jag alltid kommer skriva som jag gör nu, om mina tankar, sjuka eller inte, och om känslor och lite annat som kanske anses intressant för en del av er. no way att jag slutar sådär. thats a promise Ill keep! så, nu ska jag sluta störa mig och aldrig mer besöka någon av dessa fjantars bloggar igen för då är jag som alla andra och bidrar till deras såkallade "kändisskap".

Thalassa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0