just a smalltown girl

Är väldans trött ikväll, varit o besökt något ålderdomshem med min kurs idag, sjukt tråkigt. Sen var jag hos madde en sväng o träffade henne o madde 2. Vi tatuerade oss hela högen och sen gick vi till ica så madde kunde köpa hem lite mat osv. Sen hämtade mor mig och nu sitter jag hemma o tar det chillzz. Önskar för tillfället väldigt mycket att vi haft ett badkar, känner för o lägga mig i ett varmt skumbad o bara ta det lugnt nu. Men min fina vita stora filt får duga, I guess. Btw, har börjat lära mig att rita bättre med mina promarkers! Har en hel del kvar o lära, men det börjar bli resultat av min träning! I <3 promarker.
Och imorgon blir det att besöka Munka Ljungby folkhögskola, de har en konstlinje jag är intresserad av. Senare på kvällen blir det utgång antingen i Helsingborg eller så drar jag till Danmark med några polare.. eller så stannar jag hemma o typ vilar! Är trött och inte det minsta pepp, men det brukar bli annat på kvällarna nästa dag så får väl se. Funderar på att försöka få med bror ut då också var ett tag sen nu.
Nu ska jag kolla på nån film eller tv bara, sen blir det sovdags! Sååååååååå natti.

Thalassa



storsis mull och lillsis emus <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0