note to self: never trust the nights

Vet inte riktigt var jag ska börja, den här helgen har ju varit som alla andra egentligen, rent åt helvete. Saknar tiden jag inte gick ut och festade, allt var så mycket bättre. Jag träffade ärliga människor, folk som inte dömde för fyllegrejer, personer som såg den jag är på riktigt och inte det monster jag blir när jag druckit (som många andra även blir). Jag nämner aldrig namn här i bloggen, förutom om det är någon nära vän jag träffat eller sådär, jag vill inte dra upp för mycket som man kan ana direkt vad det handlar om thats why mina texter är lite konstiga och svåra att förstå ibland. Jag kände iallafall att jag blev riktigt illa behandlad igår, pga misstag som jag försökt förklara flera gånger. Jag behöver mogna och växa upp men vem fan behöver inte det? Alla gör misstag, även om det inte berodde på mig igår så gör alla misstag och jag kan inte be om ursäkt för det mer när jag inte ens får svar på det. Det gör sjukt ont att bli dömd av människor som inte sett mig nykter ens, som bara sett och dömt efter den där personen jag blir av alkohol. Det gör äckligt ont.
Jag har inte det bästa självförtroendet, jag är rätt osäker när det kommer till att träffa nya människor och om någon inte tycker om mig får jag nästan ångest för jag känner mig dålig. Därav blev det en hel del tårar igårnatt.
Jag är en person som lätt överdriver mina känslor, jag tackar gud för att jag är estet! Hade jag inte kunnat måla och teckna och skriva av mig alla mina känsloberg o dalbanor vet jag inte vart jag tagit vägen. Så ja, jag vet inte mer nu vad jag ska skriva, allt känns konstigt nu. Jag måste försöka sluta dra ut varje helg och börja hitta mig själv igen. För jag är inte någon elak människa, jag är ingen "sopa"... jag vill inte skada eller såra någon, aldrig. Så därför måste jag försöka dra ner på det här.

Thalassa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0