all I need is time

Ännu en gång hamnar jag på samma ställe, jag såg tillbaka, längre än jag brukat, och såg mina misstag. Jag ser honom, men han finns inte längre, han är död i mina tankar. Bara som en dröm jag för flera år sen drömt och nästan glömt. Nu ser jag dig, bara dig och hoppas fast jag vet att det aldrig går. Jag söker ändå efter lösningar, men jag vet innerst inne, det går inte.. jag önskar det gick, för du gav mig allt jag behövde. Men samtidigt, orkar inte båda kämpa för det, då är det inte menat.. och det gör mig ledsen, besviken och rädd. Jag ville så gärna försöka, jag vill så gärna försöka, men mina tankar är så delade. Är det bara ännu en undanflykt för att slippa ta tag i mitt liv? Jag menar, framför mig nu ligger en fet historia A bok, den ska vara utläst, snart, och jag har läst fyra sidor! SÅNA saker borde oroa mig nu, jag vill så gärna kunna oroa mig för normalare saker för en gångs skull! Okej, kärleksbekymmer i tonåren, det är nog något av det vanligaste fenomenet i världen.. men det är också något som verkligen tar på krafterna och sänker humöret totalt. Jag måste försöka släppa det nu iallafall, lite. Nu somnar jag snart, klockan är halv fyra och om jag skriver mer kommer det bara bli oseriöst, så godnatt, ciao.

Thalassa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0