If you ever read this..

Du kryper under skinnet på mig och gnager dig fast i ådrorna

du smyger dig in i mitt huvud och stjäl mina tankar totalt

Du kontrollerar varje del av mitt hjärta och skär försiktigt upp det

du sprider ut bitarna runt dig och ber mig komma och hämta de

men när jag väl är framme stöter du bort mig och skrattar högt

Du viftar med bilder av minnena framför mina ögon

du spelar upp varje ljud nära mina öron

Du viskar ditt namn om och om igen och lägger provande till mitt

sen ekar ditt namn bort men mitt stannar kvar hos mig

Du tar mina händer och leder mig i mörkret

Jag litar på dig även om jag vet att jag kommer ångra det

du släpper mig och knuffar mig ut från ett stup

jag faller, faller, jag bara faller längre och längre ner..

En gång sa du, jag gör allt för dig

du sa att du älskade mig och jag betydde så mycket

Du sa att du skulle göra allt för att uppfylla mina drömmar

men du omvände det hela och tog de bara ifrån mig

Du tog mitt hopp, min tid, mitt hjärta

vad har jag längre att längta efter när du vänt mig ryggen till

när du smyger tillbaka för att riva lite till i såren

Jag läker aldrig och jag är så förvirrad

För jag vet inte om du vill vara min mördare eller

om du inte kan hantera kärlek..




Det fanns så mycket och det kunde ha blivit så bra. Om du inte bryr dig mer snälla, SÄG DET! Om du bryr dig men inte vill så släpp mig låt mig gå! Jag kan inte stanna, för du vill inte ha mig, så låt mig bli fri eller ta mig nu.
Snälla..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0